svētdiena, 2013. gada 17. marts

Linux Mint > Ubuntu-GNOME > Kubuntu Beta 1

Un, kad Linux Mint 14 arī ir līdz brošai, tad sāku meklēt kaut ko atpakaļ Ubuntu virzienā, bez Unity “skaistuma”.
Apbruņojos ar rezerves kopijām (backup) un diviem Live CD USB puļķiem.
Testēšana tikai uz VirtualBox neder, ja gribi OS lietot arī uz reāla datora.

Pamanīju, ka klusi radies ir Ubuntu-GNOME 13.04. Papētīju no LIVE USB un gribēju uzinstalēt.

Ubuntu-GNOME instalācija

Instalācija nosprāga, izvēloties pie valsts Latvia. Laikam kaut kāda agrīna alpha versija. Neko diži ērtu šajā GNOME vidē arī nesaskatīju.

Pamēģināju Kubuntu 13.04 (Raring Ringtail) Beta 1 un atkal iepatikās KDE.

KDE Kubuntu Kubuntu
Kubuntu Kubuntu

Sen jau arī lūkojos uz Dolphin, kā man piemērotu datņu pārvaldnieku, Nautilus vietā.
Dolphin is a file manager focusing on usability. When reading the term Usability people often assume that the focus is on newbies and only basic features are offered. This assumption is wrong.
http://dolphin.kde.org/philosophy.html
Dolphin Dolphin Dolphin

Uz šī paša Kubuntu ir man arī GNOME Shell 3.7.91, bet tur es nesaprotu, kādēļ man viss jādara caur kaut kādu lielu Ž

GNOME
55096709492717636122322495318646783897

6 komentāri:

  1. Pamēģini Debian 7 RC1 :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pamēģini Fuduntu:
      http://www.notepad.lv/raksti/14968/fuduntu-linux-20131---atrums-netbukiem-un-vajakiem-portativajiem/

      Dzēst
    2. Jā, Fuduntu man patik. uz mana IBM T60 lido un visi dzelži strādā. pat touchpad ir multitouch :) Pagaidām labaks par Ubuntu, tik žel ka pamaz softa repos ira. Bet daudz kas der no fedoras.

      Dzēst
  2. Runājot par Gnome shell. Man personīgi ļoti patīk.
    "...bet tur es nesaprotu, kādēļ man viss jādara caur kaut kādu lielu Ž"

    Kur tur ir Ž? Ja nav pierastās klikšķināmās izvēlnes, tad ir Ž? :D
    Vai tad ir grūti uzspiest 2 taustiņus lai palaistu teiksim FireFox?
    Pele vispār nav jāaiztiek.

    Man jau sen radies iespaids, ka mūsdienu datorus darbina nevis elektrība, bet peles klikšķi :D un jo to ir vairāk, jo dators labāk strādā un lietotājs foršāk jūtas :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tastatūras klikšķi.

      Es gribu, lai GUIī ARĪ var izmantot tikai peli.
      Dienas beigās atbalstīt galvu pret kreiso roku un klikšķināt tikai peli, kas ir labajā rokā.

      Dzēst

Jūsu komentārs tiks nosūtīts mājas lapas administratoram, līdz apstiprināšanai tas var nebūt pieejams šī bloga publiskajā daļā.