piektdiena, 2012. gada 15. jūnijs

Pasaules loģiskais gals nav iespējams


Es neticu, ka pasaule tā, ņems un - pēc programmētāju algoritma, ņems un piedzīvos galu.

Es vairāk nosliecos uz filmas The Island versiju par agnātiem. Agnātus šoreiz es pieņemu par levitējošām būtnēm. Filmā tie ir mākslīgi izaudzēti kloni.
Filmā - agnāti tā kā tika vairāk glorificēti, "tipa" cilvēki un tā, bet es domāju, ka tādi agnāti (reāli tikai levitējoši attiecībā pret esošo kārtību, bet domājoši) būtu iespējami.
Ne tā, ka apsaukāt šodienas levitējošos cilvēkus, bet tā reāli - agnāts.
Klons.
Agnātam nav jābūt cilvēkam.
Ja Cilvēce pazudīs pati sev, tad tās vietu ieņems agnāti vai kaut kas tamlīdzīgs.
Es nedomāju, ka Pasaules Gals būs visa Visuma gals. Tas varētu būt cilvēku gals, bet ne visa gals.
Agnāti valdīs pār pasauli.
Iespējams, ka, ja kāda cita filma man piedāvās kādu "krutāku" variantu, tad es pieņemšu to.
Matrix ir un nav par tēmu, jo es domāju, ka Matrix ir tikai cilvēku galvās.
Mēs esam tikai agnāti - citu, augstākas pakāpes, agnātu pasaulē.
Šeit var pievilkt klāt arī robotus un mākslīgo intelektu.
Tas viss ir agnātisms.
Fiziskais Matrix.


P.S. torrenti jāsauc par straumēniem (straumeni)

Vot!

http://vesture.eu/index.php/Agnāti
http://ru.wikipedia.org/wiki/Агнаты
55096709492717636128238756892164778077

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Jūsu komentārs tiks nosūtīts mājas lapas administratoram, līdz apstiprināšanai tas var nebūt pieejams šī bloga publiskajā daļā.