trešdiena, 2012. gada 6. jūnijs

Anekdotes būs!!!

Britu zinātnieki atklājuši, ka šokolāde uzlabo noskaņojumu.....Viņi, laikam, vēl nav šņabi pagaršojuši..
Odi ir kļuvuši viltīgāki! Pielido pie gultas, nosēžas, bet pēc tam iet kājām, lai tos nedzirdētu..
Atteikties no alkohola nav grūti. Grūtāk ir saprast, kāda velna pēc Tev ir no tā jaatsakās!
Meitenes! Ja jūs esat uzvilkušas augstpapēžu kurpes, es jūs lūdzu - ejiet kā karalienes, nevis kā paralizēti sienāži.
SMS no meitas: - Mammu, Tu drīz būsi mājās? Esmu sailgojusies . SMS no mammas: - Nepaspēsiet. Būšu pēc 5 minūtēm. P.S. Sveiciens Andrītim!
Piedzēries vīrs klauvē pie sava dzīvokļa durvīm. Sieva nelaiž iekšā. Šis kliedz: - Kurš mājās ir saimnieks?! Sieva: - Kurš mājās, tas arī saimnieks!
Viltotā elektrība - tas ir kad Voldemāriņš lien pie kontakta, bet iesit nevis strāva bet gan ome ar trauku lupatu...
IKDIENAS MATEMĀTIKAS LIKUMI: Ja Dinārs taisni velk uz balli tad atpakaļ nāks leņķī!
Zīmīte vīram: "Aizgāju ārstēt nervus. Būšu vēlu un piedzērusies!"
Kā piečakarēt urīna testu? - Nodod urīna vietā sulu. - Medkomisijas slēdziens: V.Jarāns nevar piedalīties militārajā dienestā, jo ir apelsīns.
Odi dzīvo mežā un audzē ogas un sēnes. Tas ir sens medību paņēmiens cilvēku pievilināšanai.
Reiz dzīvoja Ādams. Un bija viņš viens visā plašajā pasaulē. Tad Dievs uz viņu sacīja: "Es tev došu Ievu". Tā radās teiciens: Nedod, Dievs!
Ieraudzījis orgānu cenas, sapratu, ka man ir diezgan bagāta iekšējā pasaule.
Lietojiet, draugi, garumzīmes, jo minēts, mīnēts un minets nudien nav tas pats!
Lūk, skaties zvaigzne krīt! Ievēlies vēlēšanos. - Es gribu, lai tu precies ar mani. - Oj, skaties, atpakaļ lido.
Ja jums saka, ka jūsu vilciens aizgāja, atceraties - ir vēl lidmašīnas un jahtas.
It kā dzīvoklis neliels, bet kā sāc uzkopt, bļā, villa.
Aizgāju uz aerobikas stundu! Liecos...stiepos...lēkāju...svīdu, pusotru stundu...kamēr trenuškas dabuju kājās, nodarbība bija cauri..
Spēlējam gludekļus! - Tas ir kā ? - Es uz tevis spļaušu, bet tu šņāc!
If I drink alcohol, I am alcoholic, then if I drink fanta, I am fantastic?
Īsti veči baidās tikai no mammas.
Riebjās, kad es ņaudu uz kaķi un viņš neņaud pretī. Ļoti nepieklājīgi no kaķa puses.
Jānim izpletni sakārtoja vecmāmiņa, tāpēc atraujot to, pirmais kas no tā izlidoja bija šalle un vilnas zeķes.
Meitenēm patīk sliktie zēni, tādēļ atdzīšos, ka dažreiz, kad šķērsoju ielu, es nedodu mammai roku.
blab;a
bla
bla

un........

tas tikai 24!
55096709492717636127153881708630209014

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Jūsu komentārs tiks nosūtīts mājas lapas administratoram, līdz apstiprināšanai tas var nebūt pieejams šī bloga publiskajā daļā.