Metodoloģija un atrunas
Es izmantoju ~ 12000 (bet tas ir nieks) LV hostu un blogu. No Googles skatu punkta tas būtu "Lapas no valsts Latvija".Izmantoju tikai title, un meta description, meta keywors, birkas.
Apstrādes procesā ļoti daudzi vārdi tika "atmesti", piemēram, "un, vai, bet, для, на" un tādā garā.
Automātiski tika atmesti dažādi nesaprotami kodējumi, ja mans skripts to nespēja apstrādāt, ko, iespējams, Google spētu.
Kopumā - viss daudzmaz atbilst arī pašas Googles meklējumu rezultātu skaitam.
Domājiet paši.
Mazāk lietoto atslēgas vārdu topu šeit nepublicēšu, jo pašam noderēs.
TOP atslēgas vārdus var izmantot tie, kam ir iekšā pārspēt kādu konkrētu atslēgas vārdu un tādā garā.
Šie nav Google populārāko meklējumu rezultāti.
Ir arī daži šaubu viesoši atslēgas vārdi kā, piemēram, “stihl”.
"stihi" ir translitā rakstīts "стихи" ("dzejoļi" kr.val.).
AtbildētDzēstmetoloģijas mīnuss ir tas, ka frāzes izskatās sadalītas. Piemēram, topā saskatu "interneta veikals" un "mājas lapu izstrāde".
AtbildētDzēstdiemžēl piedāvājums ne vienmēr atbilst pieprasījumam. (Pieļauju, ka "pakalpojumus" meklē daudz mazāk, nekā piedāvā.)
Jā, piekrītu, bet savādāk vispār nevarēti nekādu +- topu izveidot. Ne visi liek komatus, ne visi keywordus atdala pareizi, ne visi lieto utf-8, kas būtu jālieto jau sen.
AtbildētDzēstLai izanalizētu 2, 3 vārdu salikumus vajag vairqk laika.
AtbildētDzēstMan viss RAW sarakts ir. Kaut kad var izanalizēt.
Malacis BH! Tiešām kaut kas noderīgs tavā blogā beidzot ir parādījies :)
AtbildētDzēst