otrdiena, 2007. gada 20. marts

Piedod, bet esmu aizliedzis Tev rakstīt.

Diemžēl biju spiests to izdarīt, jo Tu pārkāpi galējo robežu.

Tā kā bans uzlikts par Datuves Noteikumu pārkāpumu, lūdzu, izmanto šo laiku, lai tos pārlasītu. Ļoti iespējams, tas Tev palīdzēs izvairīties no atkārtotām nepatikšanām. Zemāk esmu uzskaitījis tos Noteikumu punktus, ko esi pārkāpis:

1.7. Aizliegts izsūtīt lietotājiem vai ievietot jebkāda veida informāciju reklāmas nolūkos, tajā skaitā - jaunu DC hubu, BitTorrent trakeru un citu interneta vietņu adreses.


Esmu iekļāvis arī papildus informāciju, kas var Tev palīdzēt saprast iemeslu, kāpēc esmu Tev uzlicis banu: 208.101.43.0/24 reklmaarakstu publiceeshana.

Ja uzskati, ka es esmu kļūdījies un no Tavas puses nav veikti nekādi pārkāpumi, vari saņemt manu atvainošanos un savu piekļuvi Datuvei, nosūtot man vēstuli, izmantojot zemāk minēto saiti. Esmu gan spiests atzīmēt, ka šīs iespējas izmantošana gadījumā, ja man tomēr būs bijusi taisnība, parasti noved pie bana pagarinājuma.
Ja atzīsti savu vainu, tad zini, ka šo banu Tev noņemšu 2007.03.27 00:56.

Vēlot Tev jauku un atpūtas pilnu laiku, kirils.

55096709492717636122387665275273927652

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Jūsu komentārs tiks nosūtīts mājas lapas administratoram, līdz apstiprināšanai tas var nebūt pieejams šī bloga publiskajā daļā.