sestdiena, 2007. gada 24. marts

Par reklāmu

ible pirms 2 stundām 51 minūtēm reitings: 2 | Vērtēt komentāru: + -

es turpmāk principiāli atturēšos no neo-nsht rakstu balsošanas. nevaru dot savu balsi par neiecietību paudošiem elementiem un paredzu, ka kādu dienu blogiem.lv brandža pāršaus pār strīpu un attiecīgās iestādes sados šiem elementiem pēc nopelniem.

<--Tas bija no digg.lv.

Es gan neko tādu tur nesaskatīju.
Bet mans stāsts ir par manu reklāmu.
Es darītu vēl krutāk. Reklāmas maketu uztaisītu tādu pokemoniski daiļu, tā lai akceptētāji akceptētu.
Un tad pirms drukas maketu mazliet izmainītu.
Ieliktu pa visu ekrānu lielu, lielu fallu!
Nez ko man piespriestu? Pants ta būtu jāpiedomā tāds konkrēts.

55096709492717636126278519424569094491

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Jūsu komentārs tiks nosūtīts mājas lapas administratoram, līdz apstiprināšanai tas var nebūt pieejams šī bloga publiskajā daļā.