otrdiena, 2007. gada 27. februāris

Telepātija

Es sapnī(drīzāk murgā) redzēju telepātijas uzbūves principu. Nu tai sapnī tika skaidrots kā darbojas telepātijas modelis. Tur bija kaut kādi salīdzinājumi ar infra sarkanajiem stariem un tādā garā. Nevar to vārdiski atstāstīt. Un es tai sapnī ļoti labi sapratu kā tā telepātija darbojas.
Tagad nesaprotu, bet ja jau sapnī sapratu, tad tas ir iespējams.
Samērā bieži šitādus te redzu. Dažreiz pat nomodā, bet tad ir tā bailīgi.
Pirms vairākiem gadiem man izdevās `ielīst visā`, nu es pabiju visā. To arī ir grūti izskaidrot. Daudzi man nemaz netic. Citi saka, ka širmis jau sen aizbraucis.
Toreiz kad biju visā, hh, es sajutos kā tas Viss. Tas Viss ir tas, kas paliek pāri no tā, ja nekā nav.
Parasti šitos es dzenu prom, jo tas nesavietojas ar parasto dzīvi un iekārtojumu.
Parastais iekārtojums ir ļoti ļauns un bezjēdzīgs. Nu, piemēram, `vajag ēst` - nekā laba tur nav. Ja neēdīsi, tad nomirsi.
Žēl, ka ir tikai vārdi. Ja nebūtu tikai vārdi, tad varētu vēl šo to uzrakstīt. Varētu arī uzgleznot, bet tur ir tikai krāsas.
Varētu šito pārvērst šizo dzejolī, bet tas ir tikai dzejolis.

55096709492717636123526754776333855145

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Jūsu komentārs tiks nosūtīts mājas lapas administratoram, līdz apstiprināšanai tas var nebūt pieejams šī bloga publiskajā daļā.