svētdiena, 2006. gada 19. novembris

Vākt draugus

sveiki te atkal es"***"...!!! Lieta tad kad man nekas nesanak baigi ilgi vacu tos draugus bet nekas nesanak, laikam man jau ari nav daudz lai to daritu bet nju ta sanak kad atkal jaludz jusu palidziba laj savaktu pec iespejas vairak darugus, ludzu paldidzat, es neparasu daudz, tikaj...
1)Nokopet so...!!!
2)Ar so ierakstu sutit vestuli visiem saviem draugiem, tas nav gruti janem, jauna vestule, kontakti, tad saliekat ceksisus un iekopejat tekstu vestules vieta...!!!
3)Ja nesat mans draugs ludzu uzaiciniet...!!!
Paldies par palidzibu ja sniedzat to man, ja nesniedzat saprotu ka negribat tas jau nav nekas slikt , nafig jums man vispar japalidz bet nju es mili ludzu palidzt, jums no ta nekas nemainisies, vienigi paras minutes, bet man mainisies man bus daudz vieglat savakt tos daudzos draugus...!!! Ludzu, ludzu, ludzu, paldidzat...!!!
Paldies...!!!(love)

55096709492717636126056038162024556596

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Jūsu komentārs tiks nosūtīts mājas lapas administratoram, līdz apstiprināšanai tas var nebūt pieejams šī bloga publiskajā daļā.