otrdiena, 2006. gada 28. novembris

napadziņi

Par draugiem.lv
Nu atzīšos man ir stastitika, kas parāda, kas manus bilžuku skatās. Goda vārds, skatās daudz un daži pat vairākas reizes... Es nu ja godīgi... skatos no desmit galerijām vienu. Nav jau tā, ka man nepatiktu skatīties, slinkums vienkārši.
Un tad tie, kas profilu skatās.. Ar visu savu ziņkārību, es esmu tikai divas-trīs reizes palūrējusi citus profilus. Bet ir taču maniaki, kas skatās un skatās un skatās...
Un tad vēl tā fotogrāfiju vērtēšana. Es par ļooooooti skaistu, tuva drauga bildi varbūt aizsūtītu to sms, lai šams saņemtu tos 10 punktus. Drīzāk jau vnk uzsistu mailiņu - "mmmm, smukais!".. bet ir taču maniaki, kas nav pat draugu draugi, bet jā, dod tos 10 punktus un vēl lielāks pārsteigums, ka to dara arī sievietes!
Ilgi domāju, kas visiem šiem dīvaiņiem kaiš... laikam jau vnk garlaicīgi un viņiem draugiem.lv jau kļuvis par dzīvesveidu. vai īsāk - viņi nezin, kas ir Ciba! :DD

http://klab.lv/users/4/283926.html

55096709492717636122073102495710891192

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Jūsu komentārs tiks nosūtīts mājas lapas administratoram, līdz apstiprināšanai tas var nebūt pieejams šī bloga publiskajā daļā.