pirmdiena, 2006. gada 6. novembris

Lamerhosting

LH saviem dārgākajiem klientiem atslēdz PHP Safe Mode un PHP open_basedir.
Par velti atslēdz. Es tā saprotu, ka vienkārši atslēdz pat neparedzot nekādās aizvietotāj-papildus drošības fīčas.
Ja es būtu hosteris, tad es šādas krimināli nosliegtas fīčas atslēgtu minimāli par 100Ls katru.
Bez tam vēl jāparedz advokātu pakalpojumi, jo tiesās grūti būtu pierādīt savu taisnību, ja es pats, neievērojot programmatūras lietošanas instrukciju, esmu atslēdzis PHP drošībai paredzētās fīčas un esmu ticis nohakots lol.
Vel derētu par 1000Ls ieslēgt Register Globals, bet LH drošvien par to vēl piemaksā 1Ls. olol
Par Register Globals fīču LH gan nekas nav minēts, bet pieļauju, ka tas ir iekļauts Un-hardened PHP komplektā.
Viss satraukums jau ir par to, ka tiek darīts pretēji tam, kā tam vajadzētu būt.
Nesaprotu loģiku.

55096709492717636121068680957163092991

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Jūsu komentārs tiks nosūtīts mājas lapas administratoram, līdz apstiprināšanai tas var nebūt pieejams šī bloga publiskajā daļā.