trešdiena, 2006. gada 1. novembris

Iz draugīm

ko tew vajag ka mani tik biezi apskati??
Kaapeec Tu visu laiku skaties manu profilu?
bel zb ka tu man apskati!!!:@:@ (finger)
Neapnik lupit.
kpc juss visu laiku skataties manu profiilu?
ar jums wiiiss kartiiba kpc juss skataties visu laiku manu profiilu,beeez jegas tas piiilniigi traciina(fool)
(ninja)z/b
labi es jau eju
--------------------------
VisMaz iR 1 CilweeKs kuRam iR krEdiiTs :D:)
paLdies MaaR` paR sTatisTiku :*
yeE....nu MAn taC veiCas :):*
:)
tnX....:*:*:*:*
:)
nJu...kaA gaaJ shOn`??
maN nAw koO DARiit :D:D:D(yawn)
eJam lawKaa??.. ;)
aaA...kaS maNI waR saCienaaT ar toO saRkano cupEni??.. :D

55096709492717636121404020418921134379

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Jūsu komentārs tiks nosūtīts mājas lapas administratoram, līdz apstiprināšanai tas var nebūt pieejams šī bloga publiskajā daļā.