piektdiena, 2006. gada 4. augusts

Kādēļ tā?

Es rakstu tā, jo es kad es pasen atpakaļ vienreiz uzrakstīju `pa tiešo` un atklāti, tad tas beidzās ar tiesu. Tas ir vecmammām pilnīgi saprotamu tekstu.
Un tādēļ es ta vairs nerakstu. Nav arī man arī te redaktora un komatliča.
Esmu dzejnieks lol. Dzeju tak arī nevar uztvert tā pa tiešo.
To visu pastiprina arī neredzamā valsts cenzūra. Valsts iekārtas cenzūra. Ši cenzūra nav tāda kā krievu laikos, bet daudz daudz, smalkāka. Ta iekļauj veselu virkni pēcefektu. Nu piemēram, ja es uzrakstu par korumpēto LATNET, tad es tur un ar LATNET saitītajiem cilvekiem nekad vairs nevarēšu strādāt kopā, jo redz, es grauju tēlu. Kā arī ar viņu koruptīvajām saitēm saistītie policisti sāks pastiprināti uzglūnēt un kā vienu no prioritātēm sev uzstādīs `viņu noķert`. Noķert principa pēc. Pie mums valsts amatpersonu bandītisms nav izzudis. Skatīt TV3 spriedzes seriālu "Dubultspēle".
EOF

55096709492717636126104238988927724791

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Jūsu komentārs tiks nosūtīts mājas lapas administratoram, līdz apstiprināšanai tas var nebūt pieejams šī bloga publiskajā daļā.