ceturtdiena, 2012. gada 24. maijs

Automatizēta bilžu apstrādes skripts

Man vajag palīdzību.

Tik tālu nav skripts, ievads tipa:

Ielādēju bildes no digitālā fotoaparāta ar karšu lasītāju JPG formāta. Lielas.

JPG bildes ir ~/bildes direktorijā.

Šiten sākas skripta uzdevums:

1. Visas bildes jāpārveido uz PNG, bez kompresijas un jāizlikvidē visi ICC profile utml;

2. Visām bildēm jāuzliek sharpen (asums 10, pēc GIMP skalas. PhotoShop līdzīgi, bet tur mazliet atšķiras. Principā - šis būtu regulējams mainīgais) un jāsamazina tās līdz 1600 x 1200 px proporcionāli pēc garākās malas. Arī šeit būtu vēlami regulējami izmēru mainīgie.

3. Jāuzliek šis te paraksts:

# Uzliek parakstu bildēm direktorijā:

mogrify -font ~/.fonts/georgia.ttf -pointsize 28 -gravity southeast -stroke '#0003' -fill '#0001' -strokewidth 1 -annotate +10+0 'BlackHalt' -stroke none -fill '#fff8' -annotate +10+0 'BlackHalt' *.png


4. Jāsaglabā JPG formātā bez visādiem EXIF datiem ar kompresiju 96%. Tas ir - JPG ļoti maza kompresija.

Es izmantoju ImageMagick, bet ja būtu kāut kāds GIMP skripts, kur nav jāatver pats GIMP GUI, tāds pat būtu apbrīnojamāks.

-----------------------

Agrāk es katru bildi apstrādāju atsevišķi, bet tagad pavasara bildes ielikt kaut kur bloga rudenī nav labi.
Augstākminētās darbības diezgan labi izveic XnView uz Windows, bet tas man īsti neder.
Man šajā gadījumā GUI vispār šķiet lieks.

PHP nepiedāvāt ;)
55096709492717636126171046436093524535

2 komentāri:

  1. Ar skrpitu nepalīdzēšu, taču varu ieteikt apskatīt Phatch softu (Ubuntu): http://en.wikipedia.org/wiki/Phatch

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies par ieteikumu.

      Skriptu, galu galā, man nāksies rakstīt pašam, ka nu māku :/

      Dzēst

Jūsu komentārs tiks nosūtīts mājas lapas administratoram, līdz apstiprināšanai tas var nebūt pieejams šī bloga publiskajā daļā.