piektdiena, 2007. gada 19. janvāris

500 (uzmetums)

Ja jums draugiem.lv kādreiz pret mani būs kādas pretenzijas, tad laicīgi jau sagatavojiet dāāaudz atbildes uz pretpretenzijām.
Sākot no tā, ka mani nesankcionēti nopiko lol, līdz beidzot ar šo(dzēšās ik pa 30 dienam. Sākumā bija ap ~20000 ielūgumu):
[BILDE no Gmail e-pasta]
Tad nu es atverot http://draugiem.lv/invite/, pārsvarā dabūnu ap 30MiB lielu failu, jo ielūgumi netiek sadalīti pa lapaspusēm.
Un, ja jūs uzskatat, ka varat patvaļīgi nobeigt manu pārlūkprogrammu, tad es jums pretim nodrošināšu: 500 - Internal Server Error.
Un paskatīsimies uz 50 serveru pirkstu mētāšanu, ja es to nedarīšu viens.
Par `Lietošanas noteikumi`.
Jebkurā gadījumā Draugiem.lv nenes nekādu atbildību par portālā www.draugiem.lv izvietoto vai portāla lietotāju savstarpēji nosūtīto informāciju un sekām (t.sk. tiesiskajām), kuras ir radušās šīs informācijas izvietošanas vai nosūtīšanas rezultātā.
Nesīsiet gan, ja mans dators vai pārlūkprogramma tiks nobeigta ar augstāk minētajiem bezizmēra datu apjomu flūdiem. Vai, ja es par kaut ko, ko es šeit neteikšu, jo to korumpanti var izmantot pret mani, pieprasīšu morālos kaitējumus. Kā pierādīja dažas tiesas, tad tādi pašpasludinātie `noteikumi` NAV un nevar būt pārāki par LR likumdošanu.
Tā kā `noteikumos` nav minēts ar kādām programmām drīkst apmeklēt draugiem.lv, tad par savu pienakumu uzskatīšu lietot `draugu fuckers` programmatūras lietošanu.
Tagad domaju vai man pirmajam skriet uz tiesu vai gaidīt `LAMNET variantu`, kad lamnets safabricēja krimināllietu.
P.Reinfeilds savulaik sacījās, ka man pirmajam vajadzēja nākt pie viņiem, bet kā izrādijās arī bez tā varēja tīri labi iztikt, ierēķinot korumpētu ļautiņu melu mezglus.
Ejiet dirst! Korumpanti jobanie.

55096709492717636126770552283988652568

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Jūsu komentārs tiks nosūtīts mājas lapas administratoram, līdz apstiprināšanai tas var nebūt pieejams šī bloga publiskajā daļā.