pirmdiena, 2006. gada 1. maijs

blogs.7x24.lv (alfa)

Kad būs Beta?
Nav JS tagu pie apskatīt uz FX.
Tobiš ir tikai, kad uzspiež apskatīt.
Pie stiliem nekā nevaru saprast.
Navigācijā, ieiet nekur. Vajag imho pie TUNGLE WOGLE arī visu to sarakstu:
* Sistēmas sākumlapa
* Mana sākumlapa
* Pievienot jaunu rakstu
* Aplūkot profilu
* Rediģēt profilu
* Izveidot žurnālu
* Stilu pārvaldīšana
Vajag lai navigācija paliek uz vietas, lai es varu spiest uz dullo. Kaut pilnā. Tagad es varu netrāpīt :\
Aftar, zdelaj nafigaciiju!
Ko nozīmē Autori?
Vai tad vairāki var puplicēt manā žurnālā?
Tak nnjipraigjopt!
Kapēc pie Rediģēt profilu ir balts fons, bet citur nav?
Aftar, tak nnjipraigjopt!
`Melnraksti` var atrast pēc stundas!
Stilu pārvaldīšanā nevar dzēst manus 100 stilus.
Melnraksti arī labajā pusē saiti vajag jā!
Orientēties grūti karoče!
Nu piemēram paroles maiņa var nebūt labajā pusē, jo to es bieži nedarīšu.
Aftar bilde parādās tikai tad kad nospiežu uzraksta?
Aftar, tak nnjipraigjopt!
Nu, ja vairaki lietotāji, tad bildi atpakaļ!
Nu varētu tā, ka ja es ieķeksēju, ka man nekad nebūc citu Aftaru, tad bildi atpakaļ uz labo pusi!
pagaidām šiten viss. eju kost

55096709492717636126873541497081119340

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Jūsu komentārs tiks nosūtīts mājas lapas administratoram, līdz apstiprināšanai tas var nebūt pieejams šī bloga publiskajā daļā.